воскресенье, 12 декабря 2010 г.

stop!!

Văd mereu oameni în filme care spun: "Stop! Până aici! Acum mă voi schimba." Şi ies puţin la o plimbare prin oraş, se gândesc şi de a doua zi sunt altcineva. Mamă, cât îi invidiez! Cred că îmi spun în fiecare zi treaba asta! Nu că-i invidiez... :D Şi niciodată nu sunt în stare s-o fac. Şi scuzele mele sunt: "Da', mă, da' trebuie să fac un duş... să mă spăl pe dinţi... să mă îmbrac... azi e şi mai frig decât ieri... Ce fac, ies aşa de nebună pe drum? Nici n-am treabă pe nicăieri..." Mi se pare foarte amuzant. Se pare că tot viitorul meu depinde de un duş.

Şi încet-încet devii cel care nu este în stare să-şi ia soarta în mâini, cel care nu mai poate lua decizii. Pentru că nu te poţi urni de la fereastră.

Da, mi se pare amuzant până nu mi se mai pare chiar aşa... :) N-am făcut niciodată "plimbarea" aia. Mereu am luat deciziile în pripă, pentru că m-am gândit că nu plimbarea e importantă, ci decizia. Dar am ajuns într-un punct în care nu mai am inspiraţie, aşa că poate şi contextul contează la ceva.


stop... până aici... acum mă voi schimba

Комментариев нет:

Отправить комментарий